Och än fanns det tusentals tårar kvar

2012-10-07 @ 02:02:23   people

Sjuk charmig bild på mig och elin fråb peace&love. Fyfan säger jag bara. Klockan är halv sju på morgonen, vi ska åka hem vid nio tiden, jag får för mig att dygna. Lyckat? nej.
Dagen började med bli väckt klockan åtta på morgonen och få frukosten serverad. Inte helt fel enligt mig. Chillade lite med gossip girl och kaffe innan det var dags för jobb. Kände på mig att det skulle bli kaos, vilket det blev en liten stund där.... Plus att jag helt plötsligt känner mig dålig och känner hur febern smyger fram. Inte kul. Men mådde lite bättre senare och fick gå hem 45 minuter tidigare med.
 
Cyklade och mötte elin på kvatum för att köpa kvällsmat och glass. Längesen man hade film/myskväll på en lördag asså. Känns rätt gött ändå, är ju sjuk så hade inte kunnat festa ändå. Har i allafall haft en asmysig kväll med Elin. Snackat massa och kollat på film. Sjukt bra, blev ju inte sämre med att killen i filmen var helt jävla sjukt snygg. åh, dör. Snackade ännu mera om allt och inget. Hon är bra hon.
 
Nu ska jag sova och hoppas jag är frisk imorgon. Vill inte sjukanmäla mig. Kommer bli dödad av jobbet annars.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback