All we see is strange clouds

2012-10-14 @ 21:40:23   isabelle

 
Image and video hosting by TinyPic
tjena. Söndag idag och det känns verkligen. Igår blev det inte mycket gjort. Jag och Elin låg i min osffa typ hela dagen och kollade sons of anarchy. Lagade mat med. Det var nog det ända vettiga. 
 
I fredags var det hur skönt väder som helst. Började med lunch på håstensgrillen med Moa, sen stan för lite kaffe och chilla innan vi stack och träffade Hanna. Åkte och köpta thaimat och åt hemma hos mig på kvällen. Sen blev det lite vin för Isabelle och Elin... Rock på oscars, sjukt kul var det. MIn vurpa gjorde nog kvällen lite asså, fyfan! hahahaha. Det var riktigt kul. Inte kul på lördagen dock.
 
NU sitter jag och väntar på Clara. Ska dra till donken en liten stund och chilla och dricka te typ! Snacka lite. Upp och jobba imorgon med, 11.30.20.00. fyfan.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback