I just want something I can never have

2012-11-11 @ 13:34:21   isabelle

Den nya bilden på mig....
Hej. Söndag idag. Kom på att söndagar är väldigt mysiga ändå. Om man är ledig då så att säga. Ska snart göra mig i ordning och sen ska vi hem till morfar på farsdagmiddag. Ska bli ritkigt mysigt. Blir la hem tidigt och plugga teori... assegt. 
 
Igår hade vi lite bjudning här hemma. God mat och fina presenter bland annat en ring! Åh så fin. Cyklade ner till stan sen för att möta upp lite andra människor på Oscars. Riktigt kul var det faktiskt. Dock var det en jävla modevsning mitt i allt men det var najs... haha. 
 
Nu ska jag ta mig upp ur sängen och ta lote tårta från igår.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback