Give your heart a break

2012-11-06 @ 16:41:07   people

tjena. Har varit lite oaktiv nu men håller på med intensivkurs ju med körkortet. Går riktigt bra faktikst. har haft det bra de senaste dagarna med jag inte skrivit. Fyllt år har jag med gjort. Hade en så sjukt rolig utgång både fredagen och lördagen. 
 
NU i fredags var jag i Göteborg med Elin och Ludvig. Chillade runt i stan, åt subway, drack kir utomhus (2 november), åkte lite spårvagn och sen spelning på Brew House, The devil wears prada och August burns red. Fick det i present av Pelin, så söt så. Hem till Varberg sen och kaosa. Undra vad Black Pearl personalen sa nör dom såg vad jag, clara och ludvig gjorde...
 
Men nu har jag pluggat massa och sja snart dra till stan med Hanna! Ska dricka lite kaffe på Eh tror jag. Känner att det behövs, är sjukt jävla trött.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback