Don't go

2012-05-29 @ 14:07:05   people

Sitter just nu och äter frukost. Lite sent kanske. Men igår följde jag och elin med Thilda när hon skulle hämta Anna och Clara på landvetter då deras flyg landade 03.40.... Så kom la hem vid halv sju och typ däckade. Ska snart böra göra mig iordning för jobb, 16.00-00.45. Tagga.

Helgen som var var riktigt rolig. Fredagen var jag på stan en stund och sen handlade mat inför kvällen. Grillade kyckling med pastasallad (endast pasat för mig, hehe), grillad fetaost, tzatziki och sen kladdmuffins med grädde och bär till efterrätt! Mycket trevligt. Sedan utgång på det, sukt kul var det. Lördagen, blir väckt 08.20 av mirre som sover hos mig, varför, ingen aning. Men plockar undan och sen drar en sjukt god lunch på miggen! Fölt av en lemonad på EH. För mig del var det bara att tagga om för det blev utgång igen med Elin. Pallar inte en kvällen asså, helt cp! men jävligt kul!! lite långt här nu men det gör inget.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback