Uppsnärjd i det blå

2012-06-14 @ 11:28:26   isabelle

hahahaha världens bitch.
Vaknade  för ett tag sen så har satt på kaffet nu, ska bara vänta på att det blir färdigt! Igår jobbade jag då. Var inte ett jävla skit på hela kvällen förutom dom sista tio minuterna.... så jävla tråkigt. Fast samtidigt asgött. Efter obbet stack vi ner till stan för att kolla studenterna lite, kom ju dock lite sent så många hade nog gått hem men träffade massa andra människor istället. Var även en killa som kom springandes och drog ner mig på marken så har en helt svullen armbåge som gör så jävla ont!!!!

Nu ska jag äta frulle och kolla Gossip Girl innan jag ska till jobbet idag med. Kommer inte bli en chill kväll idag.... fyfan. Men det gör inget för jag är ledig i helgen!!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback