If you stand for nothing, you will fall for anything

2012-06-11 @ 00:54:23   people

1. jag. 2. Mirrlo. 3. Ronja och Lisa, så fina!!
Tjenna. Ligger nu i sängen och är skittrött. Ska snat sova tänkte jag. Idag har jag varit ledig. Varit med mirre en stund och drack kaffe hemma hos mig sen ner till stan för att kolla balen. Så fina alla var! Skulle mest se på Lisa efterson hon var den enda vi kände typ... haha. Hon var så fin så! Hade velat gå igen, det var verkligen skitkul förra året! Efter det gick vi och några mer bruds till hamnpavilongen och drack kaffe ett jävla tag. Åkte till hajen och handlade mat för att sedan laga tacos. Asmätt men asgott.

Imon är det måndag och jag är ledig då med. För gött. Ska hämta mitt pass imon och sedan till stan med Mirre en stund på dagen. Ska kolla runt lite och så. Måste verkligen hitta en väska. Assvårt men måste. Har dock en fin men vill ha en ny. Nu, sova.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback