As long as you love me

2012-06-13 @ 14:17:32   natur

fisar förra året...
Idag är det studenten i Varberg. Vill verkligen ta om studenten, sjukt kul! Känns dock inte som ett år sedan det var jag som tog studenten. Vill åka flak igen och ha en mysig champangefrukost och allt... Sen är jag så arg med för jag sökte ledigt denna dagen för att gå på lisa och catrins student, fick jag ledigt? nej jag ska stänga, börjar 4 då utspringet är och sedan bjudningarna så missar ALLT! Men det blir nog bra! Hoppas det är lite på obbet idag.

Snart kommer Hanna hit så ska vi dricka kaffe och fika lite. Sen åka till jobbet. Ska också plocka undan lite här och fixa lite grejer! Nu blir det att dunka Justin Bieber. Två nya låtar igen <3
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback