Plockat upp han och sänkt han om jag var större

2012-07-29 @ 19:47:09   random

En liten bildbomb från Paris. Har några mer som jag lägger ut inom kort.
Hejsan. Kom hem från Paris i tisdags och har inte riktigt haftt någon tid vid datorn. Men nu så! Jobbade i torsdags och fredags och sedan på kvällen där blev det lite kir och elk på Stenbrottet med trevligt folk. Drog sedan förbi Oscars med Olivia också, inget folk man kände vilket sög ganska mycket... Istället satt jag med tre retards efter stänging ute till typ kvart över fyra och tjötade, askul faktiskt.
 
Igår mådde man kanske inte på topp men det gjorde inget för fick tagga om och dra sig till Thilda som hade lite förfest med fördrink och asgod mat. Och kladdkaka med. Belv även utgång igår, hade askul verkligen! sent kom man hem igen...
 
Idag vaknade jag halv två och fick lite panik. kan inte sova så länge asså. Städade lite och sedan kom mirre hit så kollade vi på Awkward, så jävla bra!!! nu väntar jag på kaffet och att mirre ska komma hit igen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback