All those fairytales are full of shit

2012-07-16 @ 11:13:45   isabelle

IsabelleJ för några månader sedan, innan Björnstammen.
Vaknade i tid idag som jag ville. Ville gå upp vid tio tiden och när vaknar man, jo klockan tio och är skit kissignödig så jag måste gå upp, asbra! Ska alltid klunka massa vatten innan jag lägger mig. Så nu har ag druckigt kanske världens godaste kopp kaffe och kollat lite gossip gril. Ska ta och göra mig iordning lite och sedan dra till stan. Hanna kommer nog ner sen med efter jobbet. Ska även hämta lite grejer idag med som ska med till Paris. Åker ju dit på fredag så får passa på nu när jag är ledig. Ska bli riktigt kul att åka dit och skönt att komma iväg lite. Ikväll kan det bli lite vin eller bara en chillkväll någonstans. Nu ska jag sminka mig.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback