Ju mer dom spottar

2011-09-24 @ 15:57:11   natur

ganska gammal bild...
Igår skulle jag slutat klockan två på natten men vi var inte klaara förens kvart i tre... så ungefär klockan 03.00 inatt cyklade jag mig hemmåt ifrån donken... lite sleten faktisk. Träffade en oscar på vägen hem med så där stod man och tjötade till typ kvart över fyra. Så har man ju självklart massa överskottsenergi med...

Idag ställde jag ingen klockan (vilket jag inte gjort på aslänge, har alltid ågot att gå upp till) så det var fett najs. Har duschat, fixat mat till jobbet, målat naglarna och bara chillat. Nu ska jag göra kalrt sminket och sen packa väskan och sen dra till jobbet, 17.00-00-45.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback