Everything that makes me sick

2011-10-31 @ 16:02:13   random

Fick hjärtat i födelsedagspresent. Den andra fick jag i studentpresent!
Tja. Jobba igår till två. Gick asbra faktiskt, blev klara i tid och allt! Mycket bra. Fick skjuts hem med. Inte fel det heller!

Sov till typ klockan ett idag. Gick upp och gjorde frukost och kollade på Desperate Housewives! Nu har jag gjort mig i ordning och ska snart ner till stan och köpa present till Pappa. Ingen aning vad dock men det löser sig nog. Mamma ska höra av sig när hon slutat så följer hon med. Ska kanske bada med Tina med på kurorten! Om det går alltså. Asgött verkligen!! Annars får vi se vad vi hittar på! Men nu ska jag platta håret!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback