You bought a new bag of pot, said let's make a new start

2011-11-21 @ 22:16:23   random

ägig frukost med Thilda på EH i ondags!
hey. jag suger på detta med att uppdatera... men aja. Har duchat efter en arbetdag! Mycket trevlig. Jobbade med Elin idag, hon var på våran donken. Askul. Så har jobbaat hela dagen sen kom mirre och drack kaffe med mig eferåt. Gotta.

Eh jaa, i lördags var jag hemme hos Elin på förfest en stack vi till Oscars! Askul var det. Dock var det bitchiga vakter men gick bra tillslut... haha. Så var där hela kvällen sen efter typ. Kom hem lite för sent kanske eftersom jag skulle jobba klockan tolv dagen efter! Men det gick riktigt bra faktiskt.

Nu tänkte jag faktikt snart gå och sova. Ledig imorgon så det blir makronbak imorgon med Mirre. Ska se hur det kommer gå... Dom ska bli goda i alla fall.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback