Jag tror mitt hjärta blöder

2011-05-10 @ 22:38:22   allmänt

hey! jag känner mig inte så dukitg på att uppdatera men det kommer. just nu är hela vårat hus en mess. vi håller på att byta golv typ. så just nu är hela mitt rum, alltså miina möbler, i vardagsrummet. mysigt. haha. så imorgon ska dom fixa mitt golv sen är allt klart. kommer göra lite ändringar medi mitt rum tror jag. kommer bli fettttttt! tror jag...

Innan idag hade jag körlektion. gick asbra tycker jag! köndes bra i alla fall. sjukt varmt i bilen med. lite jobbigt. måste börja med teorin med. orkar inte. sen hem till sibel och kolla gossip girl och äta amerikanska pannkakor. sjuke blev dom. sen varoit hemma och hjälpt till med alla möbler och skit. sov lite med. nu måste jag plugga! har prov imorogn. drygt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback