Jag dansar men jag känner ingenting alls

2011-05-07 @ 18:46:29   isabelle


tja. nu tar jag en liten paus från mitt städnade och sitter vid datorn lite. håller alltså på att städa mitt rum. segt är det. igår var det fredag och var i skolan och sen stan med mirre. kaffe på miggen och chill. lisa och mirre kom hem till mig sen på kvällen och lagade mat och hade trevligt. sen stan. det var ganksa najs där med. pommes efteråt var sjuke.

Idag gick jag och mirre upp och gjorde fruskot och sen direkt ut på altanen och sola. var ute aslänge och steeeeekte. fett najs. är lite röd nu... heh. men det går över. åt lunch i solen med, för gott. och nu sitter jag här. ska städa klart och sen göra mig i ordning!
Puss

Kommentarer
o l i v i a l a r s s o n:

cool bild! :D

2011-05-15 @ 22:49:16
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback