Vi rör oss, ni står still

2011-03-23 @ 16:43:08   random

här är mina macrons. gottis.
hey. fett slappis dag idag i skolan. hade först labb. lite segt men jag och thilda ägde som vanligt. sen åkte vi ner till stan på hålet och drack kaffe på eh. ganksa chill asså. sen världens segaste lektion. sen fick vi sluta för det var shakespeardagen. inte fel. så kom hem och gjorde macroons! asgoda blev dom. kanske inte så fina menmen. jag vet att dom inte ska vara spruckna men dom blev det..... :( lite ledsen. ne men nu ska la jag chilla lite och sen blir det träning med Lisa. jag kommer dö. på riktigt. fett jobbigt. har träningsvärk från i måndags när jag var ute och sprang. nu ska jag på box'n'kick......

Men imorgon har jag bara en lektion!!!! dock är det idrott klockan åtta men ändå! fett najs ju. mamma ska bjuda mig på fika. hon är skydlig mig det för jag cyklade till hennes jobb för att lämna hennes mobil... jag var sur och då sa hon att hon skulle bjuda mig på fika.
Puss

Kommentarer
Thilda the beeesthest:

Jag tycker dem blev fina :) Vi får väl tagga nästa labb nu... hahaha ;)

2011-03-23 @ 22:13:25
URL: http://thildaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback