Everyone I know goes away in the end

2011-03-06 @ 23:55:09   people

två snygga bilder från i lördags på alice och olivia.
hey. ja då kanske jag var lite dålig på att skriva igen. men i alla fall. i fredags hade vi aschill i skolan, hade bara redovsningssaker typ. slutade tidigt och sånt med. sen stack jag ner till stan för att ta en fika med Hanna på eh. sjukt längsedan jag träffade henne så det var mysigt. snackade massa och så och hade trevligt. på kvällen cyklade jag hem till mirre och kollade film och drack massa kaffe. kollade på remember me. tyckte den var asseg men sen i slutet blev det asbra. hemsk ju... hem sen.

Lördag började jag med att jobba. faktiskt riktigt kul igår att jobba. vet inte varför men det var najs. hämtade mirre på vägen och sen hem till mig. olivia och alice kom dit senare på kvällen med. fixade oss och lite så. stack vidare till alice och sedan till någon fest i stan. ganksa ochill där så vi gick hem till alice igen så kom det lite folk dit. det var värt. jag och mirre kom hem här klockan fem typ och sov bort halva dagen.

Så idag sov vi då. sen kändes det som dagen gick åt till att gå till donken. axel vaar seg och allt dampade. men sen var vi där i alla fall. najs var det. nu har mirre nyss stuckigt hem så jag ska sova.
Puss

Kommentarer
OLIVIA - FOTOBLOGG:

varre wäert issa!?;D

2011-03-14 @ 12:29:14
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback