För jag har trillat dit, jag har fallit, jag har vaknat

2011-03-27 @ 13:32:42   people

från i fredgas. fett coola i omklädningsrummet på hm. fika på miggen. fett coola igen, om inte ännu coolare.
heyhey. skulle egentligen skriva detta igår men det blev inte så för det blev så stressigt så jag skriver nu. i fredgas hade jag skola. sen efter skolan cyklade jag ner till stan och mötte upp mirre och tog en fika på miggen. asgott. satt där ett tag och sen kollade runt lite på stan och så. trevligt. sen hem och äta och fixa lte. på kvällen stack vi hem till norden på förfest. mycket trevligt. sen blev det cheesrs. det var ganska najs. roligt folk och så.

Igår var jag och jobbade. trodde jag skulle dö. ne men jag har precis lärt mig pommes och det är asstessigt tycker jag. och igår var det lördag och lönehelg och massssssssa. det kom typ in ett helt innebandylag med massa andra och sen en timma senare kom ett fotbollslag typ. alla ska ju ha pommes. fett jobbigt. se så självklart massa familjer och allt. men dom tyclte jag var duktig. sa dom i alla fall............. hahaha. fick jobba över lite med. och jag had einte druckigt n¨got under hela tiden så jag var helt borta i huvudet. hahaha. så efteråt fick jag ta massa vatten och en milkshake! gottgottgott. yeahyeah. på kvällen åkte jag hem till olivia. satt och funderade på om vi skulle chilla med film och ostbågar eller om vi skulle festa. haha. det fick bli filmen. mysigt var det. vi gick till stan en snabbis med på kvällen/natten och lite så. träffade lite folk utanför krogen och sncakde sen åkte jag hem.

Nu sitter jag och äter frukost. och dricker kaffe vilket jag inte gjort på länge känns det som så den är fett god. åh plus att det är alltid godast md kaffe på morgonen. gott. to på den. ne men nu får la jag klä på mig och så och städa och pugga. sen tror jag det blir en liten springrunda!
Puss

Kommentarer
sten:

sååå otrooligt ff, dvs ful & fet -.-

2011-03-27 @ 14:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback