Tio tusen meter upp i luften ser jag allt så klart

2011-03-21 @ 22:02:05   people

jag och jina i göteborg i somras på timo.
hej. okej, jag har la inte varit så duktig här på senaste tiden. men nu ska jag skriva ett inlägg tänkte jag. orkar kankse inte dra alla dagar men idag har jag i alla fall inte haft någon skola. var hos tandläkaren tjugo över åtta i morse. inte kul att gå upp asså. chillade lite här hemma med att baka scones till mig och min bror till frukost. inte fel. cyklade ner till stan och fikade med anton. trevligt. sen hem och chillllla på't. jag och mirre tog en liten springrunda i skogen idag med. kändes bra. jag har för övrigt köpt träningskort. känns lite konsigt men jag har det. ska biffa. ski. nej men nu får man la snart lägga sig och sova kanske. läsa lite med kanske.

annars har jag inte gjort så mycket i helgen. fredags var det tjugoårsfest för norden. stannade inte så länge, skulle jobba dagen efter...... så lördag var det jobb. pommesarna fick jag lära mig. dö på dom. sen ben&jerry och film med Jina. mysigt var det. söndag var det också jobb. sen hem assanbbt och städa huset (jag ocg  ludvig har varit ensamma i en vecka, det behövdes städa). sen bio med mirre. asnajs.

Just det, det var 100-dagars i onsdags också. asnajs vra det. tema disco. lite tråkigt men det gick bra. jag och linn sydde varsina par glitter shorts. sjukt var det. det var dock inte så mycket folk på oscars då men det var ändå najs!
Puss

Kommentarer
Thilda the beeesthest:

Blev ju lite orolig där att du har lagt bloggen åt sidan :////////////

IMORGON GÄLLER DET!!!!!!!! :D:D:D:D

2011-03-22 @ 17:46:53
URL: http://thildaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback