So this goes out to the ones that fall in love

2011-03-01 @ 21:49:47   random

ny väska som jag köpte igår. ganksa najs.
hej igen. fick upplockat på mitt rum faktiskt. kändes bra. mamma och pappa kom hem sen och då blev det lite chokladvåfflor igen. hade lite smet kvar så det räckte precis till tre tycken. fett. ludvig är ju inte hemma... han är i italien på turné med bandet. dom finns på spotify btw. ragdolls. lite coolt. dock bara EPn. menmen. jag har suttit med min hemsida nu på kvällen. blir nog asbra detta. måste bara fixa mer photoshoots. annars så. har också lagt en ansiktsmask. lite läskigt när man skulle dra av den. det var en sån peel off. yeah. men nu ska jag nog gå och lägga mig och läsa lite. börjar halv tolv imon. gööööööött.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback