Somliga ljus brinner aldrig ut

2011-01-28 @ 17:16:49   isabelle

bild av mirandaG i somras.
hey. nu ligger jag i min säng och chillar. jag orkar inte resa mig heller. men jag måste för jag måste städa mitt rum. det suger mannen. men ska göras. hade två lektioner idag i skolan. chillade mest. jag vet inte riktigt vad jag ska göra senare. är trött så ska chilla ganksa mycket hade jag tänkt. kanske kolla film. eller fastna på weheartit. eller gå på promanad. eller vad som helst. nu kom pappa hem så måste nog börja städa asså. orkar inteeeeeeeeee. sen är jag lite hungrig med. ska äta.
Puss

Kommentarer
Thiilda:

Uuuuuuut på lördag ja!!!! Vaska mina sista kronor innan studiebidraget kommer ;)

2011-01-28 @ 20:25:09
URL: http://thildaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback