On the first page of our story, the future seemed so bright

2011-01-08 @ 12:24:47   people

fett ful bild frpn julafton. vi skulle se lite sådär fake ut......tydligen.
hey. idag är det verkligen bajsväder ute. skulle tyå haft en liten photoshoot idag med mirre men det böev inte så för det skulle faila typ. men aja, får göra det nästa vecka istället. så nu sitter jag och dricker te och ska la göra mig i ordning snart eller nått. duscha kankse vore en bra idé. ska till mormor sen ikävll och äta. det är mysigt. alltid god mat med. fintfintfintfint.

Igår var jag med mirre. fast först städade jag här hemma. men sen gick vi till stan och köpte foundation och sen tillbaka till mig och äta mat. fett gott blev det. chillade massa bajs och sen fick ag typ rycket och så möblerade vi om lite på mitt rum. eller ah, bytte plats på lite saker. det blev lite mer chillat asså. ser mycket bättre ut nu.
Puss

Kommentarer
OLIVIA - FOTOBLOGG:

naw sött;D

2011-01-13 @ 23:29:18
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback