I'm so sick of watching all the minutes pass as I go nowhere

2011-01-28 @ 00:21:29   people

vad hände med mitt hår? seriöst. mirre är lika trevligt som vanligt........ bitch. skii love ya ♥ va.
tja. nu ska jag snart sova lite tänkte jag. idag har jag varit skolan. började halv tolv och åt asgeddlo frukost. hade bara två lektioner idag med så fett najs. skulle tagit bilder på Mirre idag i studion men vi hamnade på donken istället.... fick bli så. men det var inte fel asså. cheese, loooooove. nej men satt där ett tag typ. sen hem till mig och dricka kaffe. fint. jag provade massa kläder och hittade massa baggy kläder. fett gött ju. men känner ju inte riktigt den. sen så taggade vi lite med. det måste man göra. annars är man äcklig. va. hahaha nu är jag trött. jag ska gå och lägga mig och gå upp tidigt imon och ha fucking multimedia i tre timmar. måste hitta en femma. annars dör jag.
Puss

Kommentarer
O.O:

vah?

2011-01-28 @ 01:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback