I'll never let the two of us be friends

2011-01-30 @ 21:44:09   allmänt

mirre idag efter hon har slängt sin blöta vante. hahhaa lite kul.
hey. i fredags var jag hemma typ efter skolan och så. sen gick jag hem till alice med olivia och gorde oss iornding och skit. sen stack vi på fest typ vid ankaret! ganska najs. liiiite trångt bara men ganska chill. vi var inte där så jättelänge asså. kände typ ingen heller. så vi gick till stan istället. så var där lite och snckade med lite folk sen drog vi in på kvarterskrogen och chilllllade. det var askul faktiskt! lite annat folk där än vad det brukar vara! kan vara lite läskigt folk där ibland.... haha.

Igår då var det lördag. jag gick upp ganksa tidigt och mötte linn på paganini för att plugga fysik. kan ju inte säga att det blev så mycket plugg. men det var najs. snackade mest 150-dagarssssssss. ska bli fett. satt där aslänge och drack kaffe. sen gick jag hem till mig och sen till mirre. vi lagade mat ocg gjorde oss iordniong och massssssa. sen gick vi till någon förfest och sen stan. fick damp på oscars. palla 21+ fram till sommaren. det kan inte stämma. aja, det blev kvarterskrogen igen. hahaha. det var la najs. hahahahaha. hemvägen var askul....... visst mirre? hehh.

Och idag! mirre sov här. sen gick vi till stan för att köpa lite saker men sen gjorde vi inte det. vi glömde kortetn och skit. så hem till mig igen och på belgiskavåfflor och kaffe. inte fel asså. chillichill och sen laga mat. sjuuuuuuuukt. ne. men gott. nu ska jag snart duscha tror jag. sen gå och dö.
Puss

Kommentarer
lisa:

det har varit 21+ sen i somras sötnos ;) 23 på fredagar och 21 på lördagar! så det är nog lungan, dom kankse var cp i helgen bara ;)

2011-01-31 @ 07:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback