I used to know you so well

2011-01-16 @ 16:20:14   people


hey. igår var vi då hemma hos elin och hade det trevligt! sjukt goda pizzaliknande saker. åt fett många. ska göra såna någon gång asså! var ett där tag och sedan blev det oscars! ganksa mycket folk men det var inte så jätte roligt där inne faktiskt. stack hem tyå tidigare än dom andra för jag orkade inte vara kvar. det var ganksa skönt att komma hem och lägga sig. bästa ju.

idag har jag inte gjort allt för mycket. har nyss sminkat mig. men har suttit och redigerat lite bilder från igår som jag ocg mirre tog. det var äckligt kallt asså. men det blev asbra bilder på mirre! kändes bra att ha börjat med projektarbetet nu. ska bara skriva logg bok och sånt med. får inte glömma det. men nu hålls det på med mat så ska la äta snart antar jag. känner för att baka sen. kanske jag gör.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback