Det här är slutet på vår film

2011-01-11 @ 18:11:11   random

juicy tubesssssss som jag köpte i london.
yo. nu sitter jag och inte gör något. har nyss druckigt upp mitt kaffe. det var gott kan jag säga. annars idag har jag varit i skolan. fick asgod mat med. kyckling och currysås! dom flyttade den från torsdag till idag. docklite jobbigt för då får vi äcklig mat på torsdag.... men det överlever jag nog. blev klar med min cpmatteuppgift idag med. känns bra. fast jag vet faktiskt inte riktigt vad det var jag räknade ut men örjan sa att jag var klar. så chill.

imon är det en lektion sen är det håltimma på två timmar. då ska jag och linn göra pommes igen!! sjuuuuukt :D asså för goda. kanske bakar med... det är ändå tradition på onsdagar. ska kolla snart om vi har potatis hemma. det är ju ganksa bra om man ska göra pommes. måste börja plugga fysik med. den suger bajs kan jag säga.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback