Det är där jag kommer ifrån

2011-01-25 @ 23:56:03   people

jag saknar sommaren lite asså. det var inte fel att sitta på fästningshörnan förra året med pizza och öl asså. sjukt.
hey. idag hade jag en lite sovmorgon. började tjugo i elva. ganska chill asså. dock försov jag mig lite ändå. men det gick bra. sen hade vi tydligen sjuke hålet så jag och linn gick till willys och köpte sånadär pizzor i ugn. och cola. och ostbågar. sen gick vi hem till sibel och åt det och kollade på gossip girl. dör vad bra det är. sen bara en lektion kvar. asnajs. gillar mitt schema lite mer denna temrinen. efter skolan blev det en tripp till stan med Lisacool. köpte mig kavajen som jag kollat på. blev glad med. sen en liten fika på espresso house med, aldrig fel. nu på kvällen då var tina här en stund och chillade. lyssnade på musik och snackade som vanligt om massa saker. mysigt. nu ska jag kolla ett klipp på youtube för sådär 1000 gången dom två senaste dagarna. säger bara: snygg.

Imorgon är det sovmorgon igen. åh vad fint. börar halv tolv. en lektion sen hål... den suger. men har en tia i plånboken så jag kan köpa en kaffe och en chokladboll (<3). inte fel. sen efter skolan ska jag vara med Jina. ska nog hyra en film som vi snackade om. mysigttttttttt. nu ska jag sova lite tror jag.
Puss

Kommentarer
Anonym:

Haha så jävla snygga!

2011-01-26 @ 10:51:30
Thiilda:

Jag gillade den kvällen, den var mysmys!

2011-01-27 @ 22:24:17
URL: http://thildaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback