But you'll always be my hero even though you've lost your mind

2011-01-17 @ 23:11:47   random

kan vara världens tråkigaste bild.
yo. hade sovmorgon idag och sen hade jag bara två lektioner. ganksa chill. eller ah typ en lektion för jag skulle inte kalla den första för en lektion. men i alla fall. gick hem efter skolan och chillade. städade alla mina lådor jag har i mitt rum. vilket är nio stycken. dock är fem av dom små men ändå. så slängde lite skit och så. kändes bra. sen har ja druckigt massa kaffe idag med. kollat lite på handbollen av någon anledning och nu har jag nyss kollat på en film. easy A hette den. lite rolig sådär tycker jag. sen så får jag damp på att min facebook laggar så sjutk mycket. det är verkligen irriterande. men skit samma. nu tänkte jaf faktiskt göra mig i ordning och sedan kanske läsa lite i min bok. det är ganksa avslappnande. har studiedag imorgon med. det kan vara det bästa med skolan. att få en dag ledigt så i veckan! får se vad ag gör imogron. känner för att fota lite.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback