You must follow your heart

2011-02-07 @ 19:39:19   people

jag + lite andra människor från i torsdags hos linn.
hey. nu var det kanske ett tag sedan jag var aktiv här. men aja. 150-dagars var sjukt najs. var hemma hos linn först och sen gick  vi till Oscars. jag hade verkligen askul. kanske inte lika kul när jag vaknade men det gick bra ändå! fikade med Olivia och Alice senare under dagne och sen chillade jag med mirre. finttttt.

I lördags var det jobb och övningskörning. sen stack jag och olivia hem till alice där det blev lite mini fest eller vad man ska säga. eller ah, det var vi tre och sen kom det två till dit. somnade la vid 6 tiden och gick upp tidig med... men makaroner till frukost och sedan lite chips. inte fel. kollade film med mirre igår med. och bakade lite muffins.

Just nu sitter jag och skriver detta och tina sitter jämte mig och snackar i telefon. jag dricker te med och äter pepparkakor som jag hittade. innan idag blev det en lite trip till falkenberg med bessi. skulle hjälpa henne med projektarbete. gick ganksa bra. dock somnade jag i bilen mednas bessi hade lite serious buissnesstalk. vet faktiskt inte hur det stavas. sen lite donken.... hehe. fett gott. gick hem i äckelvädret och kollade oc. gett.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback