Tack hej, fuck dig, jag har fått nog

2011-02-26 @ 15:39:38   random

vet att jag har lagt ut denna bilden typ 10000 gånger. men så är det.
hej. idag blev det en liten trip till Göteborg med pappa. han skulle kolla på mobil typ. fett najs affär asså. jag älskar såna elektronikaffärer. och denna var sjukt stor med. var där ganksa länge asså. gick runt och kollade på massa saker. hittade asfina lurar med hello kitty och svampbob. jag skulle få såna men sen tänkte jag att det var onödigt. fast nu vill jag ha dom igen.... nästa gång. sen var vi på lite andra ställen sen hem. åkte iväg till coop med och handlade lite. Linn kommer hit sen och då ska vi laga chokladvåfflor. såna som lejla gör. ååh, dom ser så goda ut. hoppas dom är det med. det tror jag.

Igår åkte jag ner till stan själv och handlade lite. ganska najs. skulle hämta saker hos olivia och så skulle hon och alice precis ut och ta en kaffe så jag följde med dom. mysigt. på kvällen sen stack jag och mirre till campus på release fest. ganska najs men fuck penicilin.
Puss

Kommentarer
jolin:

fin blogg :)

2011-02-28 @ 20:07:42
URL: http://jolix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback