I'm wide awake, it's morning

2011-02-24 @ 15:47:14   random


hey. då har man dragit på sig halsfluss. känns ju verkligen asnajs. eheeeeee. nej men det får la bli bra. så idag gick jag upp tidigt och åt fruskot med mamma. sen städade jag mitt rum. asfint. eller, ganksa i alla fall. ner till stan vid tolv och träffa olivia och dricka kaffe. treeevligt tycker jag. efter det gick jag på stan lite själv. hämtade ut mina pencilin och köpte strumpbyxor. fiiiint gick runt lite sen på stan med. längtar tills imon då man får pengar så man kan gå och handla något fint. men för tillfället nu är ag väldigt hungrig. mamma sa att vi skulle äta när jag kom hem men tydligen inte. får tjata att hon börjar nu.

annars håller jag på att hitta massa bilder som jag ska framkalla som jag sen ska sätta upp på min vägg tänkte ag. får se hur det blir. det är nu 68 bilder typ. så det blir nog najs. ska nog beställa dom imorgon typ. sen ska nog bara sitta här och lyssna på ett nytt band eller människa som jag hittade för ett tag sen. Bright Eyes. fett bra. kanske rita lite. Mirre visade så fint hon hade ritat igår så jag ville med göra något fint. så deee.  fixade också dreamweaver idag på min dator så jag kan göra min hemsida hemma med. så jag slipper göra allt i skolan. det känns bra asså.  kanske ska göra lite på den idag med. så jag kommer någonvart. nej, nu blir jag arg. min mage skriker.
Puss

Kommentarer
Miranda:

awwwe :))

2011-02-24 @ 18:45:54
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/
Thilda:

Bright eyes e mysmysmys!!!

2011-02-25 @ 13:36:51
URL: http://thildaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback