You're my wonderwall

2011-04-09 @ 22:17:33   people

hej jina.
Efter gårdagens händelser är ganksa seg idag. men tog mig ut och handlade lite fika med jina och satte oss ute på en filt i solen och fikade. så mysigt så. satt där tills det börade bli kallt och då var det dax att gå hemåt. där väntade mat. varit sugen på mat hela dagen. och det var så gott. pratade studenten och andra trevliga saker med min familj och sedan blev det kaffe och choklad. nu sitter jag inne på mitt kolsvarta rum. ensam är jag inte. oskar linnros är med mig (som vanligt). tönt isabelle. ja. neeeee. lite. trött är jag med. nu ska jag inte vara osocial mot linnros här!

Imorgon är det söndag. känns som söndag idag. då fyller min morfar år så vi ska ut och äta lunch med min familj och han då. sen hem till oss och dricka kaffe och äta tårta! fint ska det va.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback