Bullets

2011-04-04 @ 12:23:48   people

här är lite exempel på mina bilder till mitt projektarbete! finns fler bilder men dom ligger på hemsidan. har väldigt nöjd i alla fall. 1. Mirre. 2. Tina. 3. Olivia. 4. Mirre.

Att köpa balbiljett var ett rent helvete. fick sitta och vänta hur länge som helst. dom börade sälj halv åtta, vi hade nummer 24 och var klara typ klockan elva.... fett segt. men dt gick bra i allafall. vi fick som vi ville, ett stort bord. nu har jag slutat för dagen så sitter med kaffet och chillar. ska ner till stan sen med hanna. kanske tar en fika! lite mysigt. plus att det är jättesoligt nu så har vi tur kanske det är varmt på uteseverigen! sen på kvällen ska jag på yogaaa. ska snacka med elin om hon skulle med. vill inte gå själv... haha. annars tar jag la gymmet elle nått. gött ä det.
Puss

Kommentarer
olivia:

jävlar vad nice bilderna är asså!!

älskar bilden på tina :)

2011-04-04 @ 12:30:33
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/
olivia:

vad fin design du har fått med!!:)

2011-04-04 @ 12:36:41
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback