It doesn't really mean that I'm into you, hello

2011-04-17 @ 23:13:34   natur


Då var det la ett tag sedan man skrev här igen! eller ah, missade helgen bara. i fredags var jag i skolan. väldigt ovärd dag kan man säga. satt efter skolan och chillade med Olivia i bibblan på skolan. fett var det. cyklade hem till olivia efter det och chillade. var helt döda så drack lite kaffe och sen blev det att Titanic och ostbågarna ko fram halv fyra på dagen också. ganksa chillat. på kvällen hade vi inget att göra men sen blev det helt plötsligt att vi gick ut typ och sen var vi på Sakuras! fett var det. olivia var så söt på campino. sen fick jag en kebabrulle ismord i anisktet. tack ♥

Lördag då. jag skulle upp ganksa tidigt för att jobba. fett segt var det men det gick bra! snckade om fest idag på fredagen men jag var inte alls taggad när jag kom hem från jobbet... men tpg en powernap och sen lite mat i mig så var det najs! så stack till alice och oss iordning. seeeeeeeeeeeen fest! det var najs.

Jobb iddag igen då. sovit 4,5 timmar inatt. hehe. mitt eget fel. lite segt att jobba idag med men det var ändå chill. när jag kom hem var jag död och har varit det sedan dess. har suttit och kollat film nu. Letters to Juliet. fin film.

Nu blir det nog sängen och sen imorgonbitti kanske det blir en powerwalk med Lisa! sen får jag se vad jag gör. LOV JU.
Puss


Kommentarer
olivia:

hahaha var så lite, kan kleta mer sås i ansiktet på dig om du vill det!:D PUSs

2011-04-17 @ 23:56:32
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback