Move your body

2011-04-01 @ 21:50:59   isabelle

fuck you olivia. ski.
tjatjatja, ust nu sitter jag hemma hos Olivia! har kopplat in min dator i internet så kan sitta här och chilla! snart ska vi nog gå och köpa glass för det är gott. annars idag ag varit i skolan sen åkte jag och olivia ner till stan och drack kaffe på miggen. var så sugen på kaffe hela dagen så jag var tvungen. hatar när jag inte har fem kronor till kaffe i skolan elle hinner göra kaffe på morgonen...

Sen skulle olivia fota två tjejer också och jag fick vara lite assistent! var i lite läskig miljö men det blev asbra. så olivia sitter nu as we speak och redigerar lite. själv redigerar jag bilder på tina från i onsdags. ska även redigera bilder på olivia som jag tog idag vädligt snabbt. men nu ska jag forstätta med abetet!
Puss

Kommentarer
olivia:

nice ärre!!

2011-04-01 @ 23:41:30
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback