Runaway

2011-04-22 @ 21:32:46   natur


tja. igår blev ganksa najs. förfest sen oscars. cp mycket folk var det. kom inte fram typ. men det var najs. träffade amalia med! askul. inte träffat på lääänge. gick hem sen med jina och felix. trevligttreligt. somnade dirket när jag kom hem. fett gott.

idag har jag inte gjort mycket. gick upp och ät fruksot sen chillade jag. städade mitt rum jättenoga. min gaderob med. duktigt. sen chilalde jag igen. nu sitter jag här och chillar. vet inte vad jag ska göra. det suger. var ju taggad på fest men ne... kollar la en film sen kanske! yeah.
Puss

Kommentarer
Julia:

Nu kör jag igång dagens blogg :)

Vill du ha chansen att bli en av de som blir dagens blogg?

gå in på den här länken http://juliiialarsson.blogg.se/2011/april/dagens-blogg-2.html#comment :D

2011-04-23 @ 09:13:26
URL: http://juliiialarsson.blogg.se/
Anonym:

Hej!

Nu har jag lottat ut tre vinnare som blev dagens blogg. Kolla in och se om det blev du!

om inte? Kika in igen i morgon och anmäl dig igen för en till chans att bli dagens blogg! :D

Ha en fortsatt glad påsk, stora kramar ♥

2011-04-23 @ 21:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback