No lies, just love

2011-04-05 @ 22:31:20   allmänt

tog bort bilden. för ful för att visas.


tja. har nyss druckigt en kopp te och ska nog gå och sova nu typ. idag har jag varit i skolan. trodde jag skulle dö på sista lektionen... orkade inte den. det jag gjorde var att lägga en bild på min flagga som jag har gjort i 3d. svårt. sen skulle jag gå ner och köpa en kaffe för jag var så sugen. så hade dom stängt kiosken...... inte okej. men efter skolan cyklade jag hem till Jina. satt och åt kladdkaka och dack te. asmysigt. hon beställde även sin studentklänning! spännande. då började ju jag undra var min har tagot vägen. det skulle ta typ tio dagar. det har gått längre än det kan jag ju säga. hoppas den kommer snart. annars blir jag ledseeeen. neeeeeeeee.

Imon börjar jag 8.30. fuck. en lektion, sen hål. ska nog leka med linn då. det är fint. sen bara en lektion till för båda svenskan och samhällen är inställda!! bästa ju. på kvällen är det box. hoppas inte på träningsvärk i en vecka som förra gången.... men det var kul!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback