Just tonight

2011-04-14 @ 21:27:38   people


hey. igår efter skolan tog jag en promenad ner till stan och mötte upp broder för en kaffe! köpte kaffe till oss båda och sen gick vi ner till fästningshörnan och chillade. dock ingen sol men det gick bra ändå. tyckte det var trevligt. sen blev det jättekallt så vi gick till sakuras för att värma oss och hälsa på julle. trevligt. ian med. jag och ludvig satt där aslänge tills klockan blev typ halv åtta, då stack vi till popquizen. det var la intejätteroligt men ändå kul. vi vann inte precis... hahaha. team reggae, inte min typ riktigt. sen gick vi hem.

Idag började halv två. men på morgoen satt jag och kollade på oc med ludvig och drack kaffe. mysigt har vi det på morgonen. gick till skolan och hade mitt nationella skriftliga idag. kändes ganksa bra! gick efter ganksa kort tid, men vem behöver fem timmar? seriöst. man hinner på en och en halv lätt. kom hem efter skolan då och har la inte gort så mycket efter det. kom nyss in från en lång promanad med mamma! mysigt. nu ska jag dricka te.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback