Inget ljus utan mörker

2011-04-18 @ 21:12:57   people

till projektarbetet. Miranda på bild. fett snyyyyyygg.
hej. idag har det verkligen varit vår! åh vad fint. skulle ju på PW med lisa idag. jag var inte vid medvetandet när klockan ringde så fick ställa in det lite... hehe. men gick upp sen vid elva tiden och sen cyklade iväg till stan med mamma. satte oss på fästingshörnan och drack kaffe i solen. fett najs. gick runt på stan med. hittade ett par skor som jag kanske ska köpa imorgon. hoppas dom passa till min studentklänning. kollade även mer balklänningar. blir nog att vi köper där istället för att sy upp en. det finns inteså mycket tid som det behövs. men hittade en riktigt fin som jag gillade. så kanske beställer den imorgon. när jag kom hem från stan somnade jag i sängen en stund men efter lite kaffe är jag pigg igen. ska kanske kolla film nu eller nått. jobb imorgon!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback