You should know better

2010-09-14 @ 18:59:48   natur


okej det var ett tag sen jag skrev men har typ inte suttit så mkt vid datorn. haha. torsdags var det i alla fall nollning för teknikettorna. spännande. var inte där så länge dock. gick som det gick. men det blev bra sen. haha. upp tidigt sen på fredag. inte många i skolan kan jag ju säga. dom som var där var ganksa döda. haha. men kul.

I lördgas var jag i göteborg med mamma. köpte lite nya saker! asnajs. hade en trevlig dag. somnade dirket när ag kom hem med.h hahaha. göra mig iordning snabbt och sen gå till mormor på middag. hon hade fyllt år. gott var det. sen stack ag och ludvig på 20-årsfest. asnajs var det. tina kom sne med! kuuuuuuul hade vi :D kom hem gansksa sent.. hehe. men det var kul.

Söndag. lite seg, gick upp halv två typ. haha. stack till linn sen och då örjade vi baka! bakade cupcakes, morotskaksmuffins och lyxkaka! asgott!! helt sjukt. snabba var vi med. sen kom david och oscar och åt ltie med. vi orkade inte allt själva. hahaha. sen igår var ag i skolan, fett segt sen kollade jag på ecplise igen :D åh vad den är bra! och myggan. seriöst, det roligaste jag har sett. hahahahaha. dör.

idag var jag i skolan igen. kom lite försent till lektionen men det ösregande och det låg i stan. fett långt. menmen. det gick bra. fick skjust tillbaka till skolan sen med. så snällt så :D sen fikade ag med mirre på miggen! längesen var det. det vatr mysssssssssigt. kanske ska chilla lite med henne sen efter hon ahr tränat med. nu böev det sjuke inlägget här. imon har jag sovmorgon för första gången på detta året.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback