With every heartbeat

2010-09-27 @ 20:55:32   people

sjuke kvaliten.
Då var det måndag igen. fett drygt. haha. sjukt seg dag i skolan idag med. bara boring lektioner typ. sen var det svets med. fast den var ganksa kul. asså dom som går där måste tro att jag och linn är dumma i huvdet XD men vi är ganska bra. läraren tycker nog inte vi är det men det gör inget. vi hade i alla fall gjort framsteg sa han! så det var ju bra! stannade kvar lite med linn efter skolan och chillade i gympsalen. sen stack jag hem. skulle fixa min dator men det blev inte så... hahha. ska göra det när jag har tid. för jag är såååå upptagen hela tiden... haha. menmen. sitter och lyssnar på robyn och dricker kaffe. det är fint  i alla fall. sen är det lite som är bajs med men det blir nog fint snart. nu ska jag göra något.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback