Save your heart for someone who leaves you breathless

2010-09-07 @ 15:52:14   people

fett snyggt. min födelsedag 08.
hey. igår var det lång skoladag. var sjukt trött hela tiden med. sov nog lite på varjre lektion nästan XD hahahha. fattar inte. svets i sluet med. ganksa chill. sen kom tina och mötte mig så promenerade vi ner till stan. chillade och snckande. åt chips! sjuke. asfint väder var det med. stack hem sen och gick poch la mig tidigt tyckte jag.

denna dagen började ju jättebra. vaknade 8 (börjar 8.10), skulle ykla till rosenfred med. så tänkte att det inte var någon ide att gå upp för jag skulle inte hinna till lektionen. så gick jag inte upp då heller utan somnade om lite till. vanknade då kvart i nio, börade tugo över nio sa linn. skynda mig asssssmkt. kom dit, lektionen började halv, hade jag hunnit göra alla saker.. haha. aja, behöver inte vänta så länge :) sen behöve jag inte heller gå på 3.5 timmars lektionen. så hade bara två lektioner!! så dgen blev najs. nu sitter jag och dricker kaffe. känner för att sova... eller kolla film.
Puss

Kommentarer
Anonym:

uppdaterarN^

2010-09-12 @ 16:27:27
thili the chili:

håller med föregående ;)

2010-09-13 @ 18:18:37
URL: http://thildaericson.blogg,sen.blogg.se/
Anonym:

Håller med föreföregående men även föregående för det innebär samma sak som den som var före föregående vill föra fram!!



Tacksam för svar!// miranda hehe funnygirl gustafsson puuuss

2010-09-14 @ 01:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback