So close you can almost taste it

2010-09-01 @ 22:51:15   isabelle

foto: mirre.
hey. ganksa najs dag idag. hade en lektion på morgoen. sen stack jag och linn till willys och köpte frallor. stack hem till mig och gjorde bacon och kaffe och hade det till frallorna! sjukt gott var det. hade tv timmars hål nämligen. sen fyra lektioner i rad med tio minuters mellanrum... den är lite jobbig. fast sista lektione var iställd. najs. mötte jina i stan sen för att fika! det var trevligt :) fikade ganksa länge med. daimkaka är 2die4. fast torr idag... illa. menmen. sen köpte jag hårfärg. har suttit hemma nu och lyssnat på massa musik. lovekiller och robyns låtar går runt typ XD fett braaaa!!

imon är det bajsig idrott 8.10 på morgonen. asså vem orkar? ingen. ska ha konditionstest. jag töner verkligen inte göra beeptestet utan jag gör steptest! det är aslätt tydligen. jobbigare att cykla till skolan än göra det sa läraren. chill. går till klockan fyra med. sen får ag se vad jag hittar på.
Puss

Kommentarer
olivia - fotoblogg:

nej du är söt!!

2010-09-03 @ 21:14:26
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback