Losing all control of every dream inside my soul

2010-09-05 @ 21:01:15   isabelle

bild från motherfucker mirre.
hey. ett tag sen jag skrev kanske men har inte varit hemma så mkt. haha. i fredagas var jag hemma lite, gick på en promenad med Tina. snackade massa och hade trevligt. sen var jag asseg och hade mega känslan men sen fick jag typ sjuke energin och gick ut på promenad med ludvig. gick ganksa långt sen hamnade vi typ på förfest hos chems och sen gick vi ner till stan och satt på sakuras. det var chill. typ inget folk heller så det var asnajs.

Igår gick jag upp astidigt för jag och min famil skulle åka till skåne på dop. det var la ganska trevligt. lite drygt men kul ändå. god fika i alla fall. barnet var asgulligt med! haha. ust det, fick ett getingbett med!!! asont gjorde det :( åt på den gansa nya mexikanska resturangen igår med när vi om hem. ingen favorit kanske men det gick ner ändå. haha. stack hem till oscar sen och kollade svampbob ovh spelade CF eller vad det hette. haha. jag ääääääägde. hahaha.

sååå, idag så. jobbade i fyra och en halv timma. jag höll på att dö. asvarmt och typ ingen vila. fick vara själv hela tiden med så kunde inte chilla. hahaha. men det gic nog bra ändå. failde lite många gånger kanske men der gorde inget... hahaha. nu sitter jag och chillar med mirre. fett sociala, varsin dator. men ollar lite london saker. fattar ingenting. känns bra.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback