Jag minns varenda scen ifrån vår film

2010-09-21 @ 16:39:04   people

bild från thilda. hoppas det gick bra :)
hey. typ första gången jag inte försov mig idag! känns bra. cyklade till rosenfred och hade bild. det är mysigt på morgonen men lite segt att ta sig dit bara, speciellt om det regnar. men det blir nog fint! denna skoldagen gick snabbt med. hade inte hela multimedian heller. gick till willys på lektionen med linn och sibel och köpte godis :D sjuuuke. sen ahde vi lite information om projektarbete. fick inte den ledaren som jag skulle ha..... blir så arg. vill inte ha den jag har nu... menmen. nu sitter jag och hemma och ska nog ta något att äta. får se vad jag gör sen. om männiksan kan svara!!! hahaha. har skolfoto imon med, vet inte ens vad vi ska göra. känns bra asså. aja orkar inte.
Puss

Kommentarer
Anonym:

men såå är det svart!!!!!!!!!!!!!!!!! :(

2010-09-21 @ 17:24:08
thili the chili:

Nej det gick faktiskt inte alls för sig. Nu är du skyldig mig något. Typ att göra min matteläxa resten av året? K.

2010-09-22 @ 18:22:55
URL: http://thildaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback