Jag går runt ditt kvarter

2010-09-28 @ 19:15:34   isabelle

bild från mirrrrrre. fett söt.
hey. nu när jag väl håller på att fixa datorn så funkar den typ... menmen, lika bra att göra det. eller så är det inte alls så kommer det ta aslång tid innan den funkar på riktigt igen. ne hoppas inte det. asseg dag idag. asså tre och en halv timma multimedia är seriöst döden. skojar inte. efter en timma är man astrött så är det aslång tid kvar. fick i alla fall asont i huvdet och förkylningen blev värre och massa. usch. så när jag kom hme la mig ner och somnade dirket i en timma. asnajs var det. sen gjorde jag och bror mat. det var gott. kollade också på nya family guy avsnittet. fett kul!!! hahaahha. långt var det med. men nu håller jag på att läggaöver alla bilder och musik på min hårddisk och sen ska formateraaaaaaa -.- palla.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback