Jag blir aldrig samma från och med du

2010-09-26 @ 21:48:14   natur

bild från arkivet.
heyheyhey. mycket händelselös dag idag kan man säga. men fick sova ut vilket jag inte har gjort på länge. gjorde mig i ordning och sen åkte jag ner till stan med mamma. kollade lite i affärer ochs en tog en kaffe och våffla på kallbadhustet. lite mysigt så. sen har jag bara varit hemma typ. haft astråkigt. var ute och cyklade med Tina för ett tag sen med. hon åker ju till london imon! galet. hoppas hon får det bra :D sitter just nu på min brors dator för min har inget intenet typ... måste verkligen ringa supporten och fixa den. får damp på den. kommer behöva installera om den och göra om allt på den. orkar inte. men det är la värt det antar jag.

imon ska jag upp tidigt till skolan. just det, ska läsa i svenska boken nu med innan jag ska sova. haha. slutar klockan fyra med. palla den. kanske ringer dit imon då och fixar! hoppas jag inte är sjuk imon bara... har ju varit det hela helgen typ. lite segt menmen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback