I start out with good intentions but mess it up like all the time

2010-09-25 @ 23:46:11   people


hey. igår var jag och linnso i Hamlstad och chillade. coola var vi med. gick lite på stan sen tog vi bussen till eurostop och åt på Max! sjukt gott var det. sen bussen tillbaka till stan och kolla på skivor. vill beställa typ tre skivor! det är mysigt att ha. sen åkte vi tåget hem igen. var huuur mycket folk som helst på tåget. det var fullt i aslla gångar men den fick vi sittplats för några frågade om vi ville sitta. snälla var dom. sen blev det chilla lite hemma och sen filmmmmm.

idag har jag jobbat. dom ringde mig igår och frågade om ag kunde. hade dock feber typ och har fortfarnade men det gick bra ändå. inte så stressigt. pallar inte vara sjuk. denna dagen hade ju varit asnajs om inte. aja, får bli nästa helg :) så har bara varit hemma idag och chillat. kollar på film med mamma och pappa. har fixa mina naglar med så dom är fina. eller ah, mamma gjorde det. men nu ska jag sova!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback