I danced with the devil in Kathmandu

2010-09-20 @ 21:12:29   isabelle

foto: miranda
hey. mitt internet har legat ner i några dagar, där av dålig uppdatering. ska försöka bättra mig lite på det asså. har varit ensam hemma sen i torsdags, mina föräldrar kom hem igår. kladdkaka och gh i torsdags med Mirre och Thilda! asmysigt var det. sen blev det bio och chill med lite olika människor i fredags, träffade min bror med XD hahahahahah det var kul. mirre sov här med. lördag chilla typ och sen söndags jobbade jag och gick på promanad med ludvig. hamnade på nyfiket och sncka med massa raddom människor från sydafrika och england XD hahaha. det var kul.

idag då. försov mig liiiite idag men det gick bra! efter skolan cyklade jag ner till stan och fikade med Linn på paganini. det var mysigt. åt sjuke kakan med, dumlekaka. för god var den. gick runt lite på stan med. köpte ringar med som vi ska dela på! fint är det. har bara chillat hemma sen. lite segt men skit samma. ska nog lägga mig tidigt idag asså. känns bra. kommer säkert inte bli så menmen. haha. kan inte heller ta några bilder för mitt objektiv är sönder........... DAMP.
Puss

Kommentarer
Sannie:

Hehe varsågod ^^

Jag blev glad att du blev glad :D hehe

2010-09-20 @ 22:02:15
URL: http://sannie.blogg.se/
thili the chili:

YEEEEEEEEES ISSA IS BACK IN THE GAME AGAIN! WOOOOOOOHO

2010-09-20 @ 22:42:30
URL: http://thildaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback