För en minut sen var du min

2010-09-15 @ 18:01:20   isabelle

skelade lite på den bilden så jag gjorde dom svarta.
hey. sjukt najs med sovmorgon idag asså. sen åkte jag och klassen buss till Grimeton. det sög. verkligen tråkigt. hahaha. var inte ens där länge så helt onödigt typ. men fick kolla på en film och sen kolla på dom stora radiomasterna eller vad det heter. tydligen är en ganksa känd plats. visste typ inte vad det var för något... hahha. menmen. ganksa chill sen i skolan. hade bara två lektioner efter det och sen ena var vi bara i bibblan. najs. varit hemma nu och kollat 2 and 1/2 men med brodern min och druckigt kaffe. trevligt man kan ha det. får se vad jag ska göra nu. orkar inte vara hemma. alla är stressade. och det är jobbigt XD hahaha. nej men nu ska jag lyssna på lite musik och chillaaaaaaa. just det, fick hem Säkerts nya album idag. signerad och allt. fint var det.
Puss

Kommentarer
olivia - fotoblogg:

fräck bild fräckis

2010-09-16 @ 18:34:34
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/
olivia - fotoblogg:

nu är det lite dött på bloggfronten issa!:O

2010-09-19 @ 21:59:10
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback